Uudistunut Nanso Shop avataan Kauppakeskus Myllyyn

03.11.2015

Laadukkaista trikoovaatteista ja näyttävästä suomalaisesta designista tunnettu Nanso avaa huomenna uuden myymälän Raisioon Kauppakeskus Myllyyn. Myymälä on toteutettu Nanson uudella raikkaalla konseptilla, jonka tarkoitus on houkutella myös uudet asiakkaat tutustumaan brändin monipuoliseen mallistoon.

Nanso on viime vuosina panostanut voimakkaasti oman myymäläketjun ja brändikonseptin rakentamiseen. Kauppakeskus Myllyyn avattava myymälä on Nanson 15. oma myymälä Suomessa, ja se edustaa brändin uutta muotikonseptia. Selkeän ja raikkaan myymäläkonseptin tarkoituksena on tuoda esiin malliston monipuolisuutta sekä houkutella uusia asiakkaita tutustumaan Nanson tuotteisiin.

”Myymälä tarjoaa runsaan valikoiman monikäyttöisiä Nanso-trikoovaatteita kaiken ikäisille ja kokoisille naisille niin arkeen kuin juhlaan. Kalustus, ilme ja esillepanot edustavat uusinta konseptiamme, joten tilat ovat valoisat ja mallistoon helppo tutustua”, kertoo Nanso Groupin ketjupäällikkö Marjo Lehtonen.

Myllyn noin 200 m2 myymälässä esillä ovat Nanson tuoreimmat mallistot, joissa näkyvät muodin ajankohtaiset trendit. Lisäksi myymälästä löytyy kattava valikoima Nanson ajattomia perustuotteita sekä laadusta ja kestävyydestä tunnettuja yöasuja. Oikean tuotteen valinnassa asiakasta auttaa viisihenkinen myymälähenkilökunta.

”Suomalaiset suunnittelijamme tuntevat suomalaisten kuluttajien tarpeet ja vartaloiden tavallisimmat ongelmakohdat. Ammattitaitoinen myymälähenkilökuntamme puolestaan palvelee asiakasta parhaan mallin ja oikean koon valinnassa”, Lehtonen kertoo.

Nanson uusi myymälä Kauppakeskus Myllyn ensimmäisessä kerroksessa avaa ovensa keskiviikkona 4.11. klo 9. Avajaisviikon ajan myymälässä on runsaasti tarjouksia. Turun keskustassa sijaitseva Nanso Outlet pitää ovensa auki 26.11. asti.

Myymälän yhteystiedot:
Nanso Shop Mylly, Myllynkatu 1090, 21280 Raisio