NANSO GROUPILLE UUSI TOIMITUSJOHTAJA

06.03.2017,

Nanso Group Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on 1.1.2017 alkaen nimitetty Antti Rönkkö, joka seuraa tehtävässä Leena Syrjälää. Toimitusjohtaja Antti Rönkkö pitää Nanso Groupin isoimpana yksittäisenä haasteena sitä, että useimmat kuluttajat eivät ole vielä löytäneet Nanson ja Voguen uudistuneita mallistoja.

Kuva Antti Rönkkö

Kauppatieteiden maisteri Antti Rönkkö on toiminut Nanso Group Oy:n toimitusketjusta vastaavana
johtajana ja johtoryhmän jäsenenä  vuodesta 2014 saakka. Aikaisemmin hän on toiminut erilaisissa
hankinnan ja toimitusketjun hallinnan tehtävissä Nokia Oyj:ssä sekä konsulttina mm. Accenturella.

”Koko toimiala on ollut isossa murroksessa ja olemme  yrityksenä läpikäyneet viime vuosina merkittäviä rakenteellisia muutoksia haastavassa taloustilanteessa. Jatkamme määrätietoisesti toiminnan, brändien ja mallistojen kehittämistä pärjätäksemme tiukassa kilpailussa. Olemme jo pidemmän aikaa tietoisesti uudistaneet Nanso ja Vogue -mallistoja selkeämpään ja modernimpaan suuntaan. Kuluttajilta ja asiakkailta saatu spontaani palaute on ollut poikkeuksetta positiivista ja useimmat ovat yllättyneet nähtyään uudet mallistomme esim. verkkokaupassa.”, Antti Rönkkö kertoo.

Toivotamme Antti Rönkölle menestystä uudessa tehtävässään ja esitämme Leena Syrjälälle suuret kiitokset hänen merkittävästä panoksestaan pitkäaikaisena toimitusjohtajana Nanso Groupissa.

Juha Berglund

Hallituksen puheenjohtaja