Petteri Kolinen Nanso Group Oy:n luovaksi johtajaksi

13.08.2013

Petteri Kolinen

Nanso Group Oy:n luovaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty taiteen maisteri Petteri Kolinen.

Petteri Kolisella on monipuolinen kokemus muotoilun johtamisesta ja muotoilusta. Aiemmin Kolinen on työskennellyt mm. Nokia Oyj:ssä muotoilupäällikkönä ja Martela Oyj:ssä muotoilujohtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

”Kolinen vastaa uudessa tehtävässään brändien ja malliston kehittämisestä sekä tuotemerkkiemme profiileista. Uskon Kolisen vankan osaamisen vahvistavan jo ennestään tunnettuja brändejämme ja nostavan Nanso Groupin merkittäväksi designtaloksi ” kommentoi Nanso Group Oy:n toimitusjohtaja Leena Syrjälä.

”Nansolla on vahva sija suomalaisen vaatesuunnittelun historiassa, ja teen parhaani, jotta myös tulevaisuus olisi menestyksekäs. Pyrin luomaan Nansoon inspiroivan luovan hengen joka tuo mukanaan hyvää tiimityötä ja suunnittelua sekä ennen kaikkea ihmisiä houkuttelevia tuotteita. Nanso Groupiin kuuluvat suomalaiset klassikkobrändit omaavat valtavan kaupallisen potentiaalin”, kertoo uusi luova johtaja Petteri Kolinen.

Kolinen aloittaa tehtävässään 24.09.2013.