Nanso on mukana Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjassa

10.02.2014

Tutut brändimme ovat tänä vuonna mukana Suomalaisen Työn Liiton, K-kauppojen ja teollisuuden yhteiskampanjassa. Koko vuoden kestävä Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja muistuttaa arjen jokapäiväisten ostopäätösten vaikutuksesta Suomen työllisyyteen.

Pienilläkin teoilla on vaikutusta. Suomalaisen Työn Liiton julkaisemien laskelmien mukaan, jos jokainen suomalainen ostaisi kuukaudessa 10 eurolla lisää kotimaisia tuotteita ja palveluita, syntyisi Suomessa 10 000 vuosityöpaikkaa.

Yhdessä K-kauppojen ja Suomalaisen Työn Liiton kanssa haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteiden taustalla ja tehdä suomalaisen tuotteen valitsemisesta entistä helpompaa. Tutut suomalaisesta työstä kertovat Avainlippu- ja Design from Finland -merkit tuotteissamme sekä keväästä 2014 lähtien K-kauppoissa ja Anttiloissa näkyvä Sinivalkoinen jalanjälki -tunnus auttavat kuluttajia valitsemaan tuotteita, jotka edistävät suomalaista työtä.

Valitaan yhdessä suomalainen työ!

Lue lisää www.suomalainentyo.fi