Nanso Groupin ensimmäinen vastuullisuusraportti on julkaistu

04.10.2013

Nanso Group on julkaissut ensimmäisen vastuullisuusraporttinsa. Raportti käsittelee yhtiön merkittäviä tapahtumia vuodelta 2012.

Raportilla Nanso haluaa avoimesti viestiä tekemästään vastuullisuustyöstä ja muutaman casen avulla tarjota konkreettisia esimerkkejä toimenpiteistä, joita vuoden 2012 aikana on toteutettu vastuullisen liiketoiminnan kehittämiseksi. Merkittävimpiä tapahtumia raportointikaudella olivat yhtiön vastuullisuuslupausten julkaisu sekä panostukset uusiin myyntikanaviin. Lisäksi Nanso palkittiin Suomalaisen Työn Liiton Hyvän työn palkinnolla.

Vastuullisuusraportti 2012 on Nanson ensimmäinen raportti. Raportissa yhtiön vastuullisuutta tarkastellaan GRI -ohjeiston mallin mukaan taloudellisen-, sosiaalisen- ja ympäristövastuun näkökulmasta. Raporttiin on kuitenkin valittu vain Nanson toiminnan kannalta olennaisimmat tunnusluvut. Jatkossa vastuullisuusraportti on suunniteltu julkaistavan vuosittain.

Raporttiin pääset tästä .