Nanso Group myy jälleen ruusuasusteita hyvän asian puolesta

02.05.2013

Ruusukuva

Suomalainen vaatetusteollisuusyritys Nanso Group myy jälleen toukokuun ajan omissa myymälöissään sukkahousutehtaan ylijäämämateriaalista valmistettuja ruusuasusteita. Idea ruusuasusteiden valmistamiseen on peräisin yhtiön Torniossa sijaitsevan tehtaan työntekijöiltä. Jokaisesta myydystä ruususta lahjoitetaan kaksi euroa hyväntekeväisyyteen.

Ruusuasusteet tukevat Nanso Groupin tapaa toimia sosiaalisesti ja ekologisesti vastuullisella tavalla. Asusteiden valmistamiseen on käytetty vain sukkahousujen valmistuksessa väistämättä syntyvää ylijäämämateriaalia, ja niiden tekemisestä ovat vastanneet yhtiön paikalliset yhteistyökumppanit.

Nanso Groupin yhteistyökumppaneina ruusuja ovat tänä vuonna valmistaneet Suomen Punaisen Ristin Hämeen piirin käsityökerhot sekä Tornion seudun vanhempainyhdistykset ja Lappia ammattiopiston vaatetusalan opiskelijat. Jokainen ruusu on käsityönä tehty uniikkikappale.

Ruusuasusteiden myynnillä Nanso Group tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden tehdä kanssaan hyviä tekoja. Yhtiö lahjoittaa jokaisesta toukokuun aikana myydystä ruususta kaksi euroa kuluttajien valitsemalle hyväntekeväisyystaholle. Lahjoituskohdetta voi äänestää Nanson Facebook-sivuilla 31.5.2013 asti. Yhden ruusun hinta on 5,90 euroa ja ne ovat myynnissä Nanso Groupin omissa myymälöissä toukokuun ajan tai niin kauan kuin tuotteita riittää.