Nanso avaa uuden myymälän Lahteen

05.03.2015

Kotimaisten vaatteiden ostaminen Lahdessa helpottuu, kun Nanso avaa tänään uuden myymälän Launeen Prisman yhteyteen. Uusi 230 m2 myymälä tarjoaa runsaan valikoiman laadukkaita Nanso- ja Finnwear-tuotteita kaiken ikäisille ja kokoisille naisille niin arkeen kuin juhlaan. Lisäksi myymälästä löytyy valikoima laadukkaita Black Horsen miestentuotteita.

”Olen erittäin iloinen siitä, että saamme avattua uuden myymälän Lahteen. Tuotevalikoima on aikaisempaa Lahden Nanso-myymälää laajempi, joten uusi myymälä palvelee paremmin asiakkaidemme vaihtelevia tarpeita”, iloitsee Nanso Groupin ketjupäällikkö Marjo Lehtonen.

Suomalainen tekstiili- ja vaatetusteollisuus on kokenut melkoisen muutoksen viimeisten vuosikymmenten kuluessa. Nanso Group onkin yksi alan merkittävimmistä työllistäjistä ja sen toiminnalla on merkittävä rooli toimialan ja sen ammattitaidon säilymiseen Suomessa. Nanso-tuotteiden materiaalien värjäys ja kuosien painaminen tehdään kokonaan yhtiön omalla tehtaalla Nokialla, mikä takaa tuotteiden ensiluokkaisen laadun.

”Suomalaisuus tarkoittaa meille myös ainutlaatuista suunnittelu- ja tuotekehitysosaamista. Suunnittelijamme tuntevat suomalaisten kuluttajien tarpeet ja vartaloiden tavallisimmat ongelmakohdat, ja ammattitaitoinen myymälähenkilökuntamme puolestaan palvelee asiakasta parhaan mallin ja oikean koon valinnassa”, kertoo Lehtonen.

Lahden myymälä on Nanson 15. oma myymälä Suomessa. Avajaisten kunniaksi myymälässä on paljon tarjouksia kevään uutuustuotteista sekä erä edullisia näytekappaleita.

Myymälän yhteystiedot:
Nanso Shop Lahti, Ajokatu 83, 15610 Lahti