Nanso avaa myymälän Jyväskylään

27.04.2016

Brändiään uudistava Nanso laajentaa myymäläverkostoaan avaamalla uuden myymälän Jyväskylään. Huhtikuun lopussa Seppälän uuden Prisman yhteyteen avattava myymälä tarjoaa runsaan valikoiman rentoja, mutta tyylikkäitä vaatteita kaiken ikäisille ja kokoisille naisille.

Jyväskylä

Nanso on viime vuosina panostanut voimakkaasti oman myymäläketjun ja brändikonseptin rakentamiseen. Seppälän Prisman yhteyteen avattava myymälä on Nanson 15. oma myymälä Suomessa. Selkeässä ja raikkaassa myymälässä malliston monipuolisuus tulee tyylikkäästi esille ja houkuttelee myös uusia asiakkaita tutustumaan Nanson valikoimaan.

”Nanson ydin perustuu ainutlaatuiseen osaamiseen trikootuotteissa ja printeissä. Myymälän kalustus, ilme ja esillepanot on suunniteltu siten, että tuotteiden välinen harmonia säilyy ja mallistoon on helppo tutustua”, kuvailee Nanso Groupin ketjupäällikkö Marjo Lehtonen.

Seppälän noin 280 m2 myymälässä esillä ovat Nanson tuoreimmat mallistot, jotka ovat yhtä aikaa ajankohtaisen kiinnostavia ja ajattomia. Lisäksi myymälästä löytyy kattava valikoima Nanson laadukkaita perustuotteita sekä mukavia ja tyylikkäitä yö- ja oloasuja. Pääsuunnittelija Noora Niinikosken luotsaamaa uutta linjaa ilmentävät mallistot saapuvat liikkeeseen heinä-elokuussa.

”Kesällä tuotevalikoimamme laajentuu ja trikootuotteiden rinnalle valikoimaamme tulevat myös neuleet, jotka tekevät Nanson mallistosta entistä monipuolisemman ja helpottavat uusien asukokonaisuuksien löytämistä. Parhaan mallin ja oikean koon valinnassa asiakkaita palvelee kolmehenkinen myymälähenkilökunta”, Lehtonen kertoo.

Nanson uusi myymälä Seppälän Prisman yhteydessä avaa ovensa torstaina 28.4. klo 10. Avajaisviikon ajan myymälässä on runsaasti hyviä tarjouksia.

Myymälän yhteystiedot:
Jyväskylän Seppälän Prisma, Ahjokatu 7, 40320 Jyväskylä