Duudsonit pujahtavat suomalaisten housuihin ja lakanoiden väliin

05.11.2013

Duudsonit

Kotimainen vaatevalmistaja Nanso Group Oy aloittaa yhteistyön vauhdikkaista tempauksistaan tuttujen Duudsoneiden kanssa. Yhteistyössä on syntynyt mallisto, joka pitää sisällään alus- ja yöasuja brändeillä Finnwear ja Black Horse.

Positiivisen anarkian, huumorin ja jekuttelun kautta energiaansa suomalaisille jakavat Duudsonit ovat perustaneet toimintansa aidolle välittämiselle ja ystävyydelle. Joka päivään ja kaikkiin tilanteisiin soveltuvat toiminnan peruspilarit sopivat hyvin yhteen kotimaisten klassikkomerkkien kanssa. Malliston tarkoituksena on henkiä hyvää fiilistä ja nostaa hymy ihmisten huulille myös arjen keskellä.

Duudsonit ovat suunnitelleet syksyllä kauppoihin tulevat tuotteet pilke silmäkulmassa. Mallisto on rakennettu hauskojen sloganeiden ja kirkkaiden värien ympärille. Elämää kun ei aina tarvitse ottaa niin tosissaan ja kalsareissa voi pukumieskin vähän revitellä. Tulossa on muun muassa Black Horse alusasuja pojille ja miehille sekä Finnwear yöasuja koko perheelle.

Duudsonit-tuotteissa on asennetta ja särmää, mutta Finnwearille ja Black Horselle uskolliseen tapaan niissä on panostettu myös laatuun ja kestävyyteen. Miellyttävät puuvillasta ja puuvilla-elastaanista valmistetut tuotteet kestävät rajummankin isännän, emännän, pikku-isännän tai pikku-emännän menossa.

Ensimmäiset Black Horse ja Finnwear Duudsonit-malliston tuotteet ilmestyvät kauppoihin marraskuun puolivälissä. Vuoden 2014 aikana mallisto laajenee ja mukaan tulee myös sukkatuotteita, kodintekstiilejä ja asusteita.