Brändivalikoima Nansoshop.com-verkkokaupassa kasvaa

08.10.2013

Nansoshop.com on kotimaisen vaatevalmistaja Nanso Group Oy:n marraskuussa 2012 avaama verkkokauppa, joka tähän asti on kattanut Nanson, Black Horsen ja Voguen tuotevalikoiman.  Verkkokaupan brändivalikoima kasvaa ja tuotevalikoima laajenee koko perheen pukeutumiseen, kun mukaan tulee myös Finnwear.

Brändivalikoima verkkokaupassa kasvaa

Finnwearin monipuolisesta tuotevalikoimasta löytyy helppokäyttöisiä ja hyvännäköisiä vapaa-ajan asuja, yövaatteita, alusasuja, uimapukuja ja sukkia koko perheen tarpeisiin. Brändin lisäämisellä verkkokaupan valikoimaan haetaan uuden kanavan tuottamaa lisämyyntiä sekä verkkokaupan palvelutason parantamista.

”Olemme saaneet asiakkailta useita palautteita ja kysymyksiä Finnwearin tuotteisiin liittyen. Tämä on jo pidempään kaivattu lisä verkkokauppamme valikoimaan ja olemme iloisia, että nyt myös Finnwearin osalta asiakkaamme voivat tehdä ostoksia perinteisten kanavien lisäksi verkkokaupan kautta”, verkkokauppavastaava Liisa Vilén kertoo.

Verkkokaupan tarjontaan Finnwearin tuotteita lisätään vähitellen. Ensimmäisessä vaiheessa tarjolla on etenkin perustuotteita ja vuodenvaihteen jälkeen verkkokauppaan saapuvat kevään uutuudet. Sen jälkeen valikoima pyritään pitämään laajana jatkuvasti.

”Finnwear tuo Nansoshop.comiin uusia tuoteryhmiä kuten uima-asuja, alusvaatteita, lasten vaatteita ja laajemman miestenvaatevalikoiman. Myös D-mitoitettua naisten Finnwear PLUS-mallistoa on kaivattu verkkokauppaan”, toteaa Vilén.

Keskimäärin 38 000 kävijää kuukaudessa houkuttelevan Nansoshop.com-verkkokaupan kautta kotimaisten klassikkobrändien tuotteet ovat nyt ostettavissa yhdestä osoitteesta kaikkialla Suomessa. Kotimaisessa verkkokaupassa asioidessa tilaukset ovat myös nopeasti perillä, sillä Nansoshop.comissa arkena ennen klo 15 tehdyt tilaukset lähtevät tavallisesti jo samana päivänä asiakkaalle.

Kasvavaan verkkokaupan valikoimaan voit tutustua osoitteessa www.nansoshop.com .