Antti Rönkkö Nanso Group Oy:n toimitusketjusta vastaavaksi johtajaksi

09.01.2014

Antti Rönkkö

Nanso Group Oy:n toimitusketjusta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty kauppatieteiden maisteri Antti Rönkkö.

Antti Rönköllä on monipuolinen kokemus hankinnan ja toimitusketjun johtamisesta. Aikaisemmin Rönkkö on toiminut erilaisissa johtotehtävissä hankintaorganisaation johtoryhmän jäsenenä Nokia Oyj:ssä, joista viimeisimpänä Mobile Phones -yksikön toimitusketjun kustannustenhallinnasta vastaavana johtajana.

”Antti Rönkkö vastaa yrityksen toimitusketjun kokonaisuudesta, sen tuloksesta ja laadusta, resursseista ja kehittämisestä. Hänen johdettavanaan on yhtiön tuotanto ja hankinta sekä logistiikka- ja varastotoiminnot”  kommentoi Nanso Group Oy:n toimitusjohtaja Leena Syrjälä.

”On todella hienoa päästä osaksi maineikasta suomalaista perheyhtiötä, jolla on vahva arvopohja ja pitkä historia! Tulemme Nansossa kehittämään toimitusketjua ja siihen liittyviä toimintatapoja edelleen, jotta voimme entistä paremmin vastata kiristyvään kilpailutilanteeseen”, kertoo uusi toimitusketjusta vastaava johtaja Antti Rönkkö.

Rönkkö aloitti tehtävässään 7.1.2014.